Często zadawane pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Jak złożyć zamówienie?


Zamówienie można złożyć na dwa sposoby przez stronę sklepu dodając produkt do koszyka lub telefonicznie pod nr tel. 881 201 651
Aby złożyć zamówienie przez stronę sklepu dodaj do koszyka interesujący Cię produkt następnie możesz kontynuować zakupy dodając kolejne produkty lub przejść do realizacji zamówienia. W tym celu kliknij czerwony przycisk złoż zamówienie. Następnie wybierz formę wysyłki, jeśli wybrałeś "Kurier - Wpłata na Konto" zaznacz odpowiednią formę płatności (przelew dowolny czyli zwykły przelew bankowy lub przez sysytem Payu). Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza z danymi adresowymi. Pola NIP oraz nazwa firmy możesz pominąć jeśli nie potrzebujesz Faktury. Natestępnie zaakceptuj regulamin i naciśnij czewrony przycisk "Wyślij zamówienie". Przy wybranej opcji za pobraniem postępuj podobnie.

nr konta do wpłat:

ODANI Piotr Jakusek
20 1140 2004 0000 3802 7848 8260

How to make an order?

To make an order you have to add product you're interested in to a cart by pressing "Dodaj do koszyka". After you've added everything you can complete your order by going into the cart and pressing "Przejdź do kasy". Now you have to choose the form of delivery with "ZAGRANICA" with name of your country in it. You choose the form of payment after it. Next you have to fill in your personal data and press "Wyślij zamówienie".

Account number for payments:

ODANI Piotr Jakusek
PL20 1140 2004 0000 3802 7848 8260

SWIFT Code mBank: BREXPLPWMBK


Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

Dostępny - oznacza że towar jest dostępny. Towar jest wysyłany po zaksięgowaniu płatności.    

Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email:   sklep@odani.pl  

Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy wysyłać Ci informacje o statusie Twojego zamówienia. Po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

 

Czy jeśli towar okażę się wadliwy można go zwrócić i liczyć na zwrot pieniędzy lub wymienić na inny?

Tak oczywiście jeśli zaistnieje taka sytuacja zwrócimy pieniążki lub wymienimy na inny.

 

Czy można płacić kartą kredytową?

Tak nasz sklep jest zintegrowany z systemem płatności Payu w którym można płacić kartą jak i innymi wieloma metodami płatności.

 

Czy realizujecie wysyłkę za granicę?

 

Tak wysyłamy nasze paczki za granicę kurierem DPD.


Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!